2013. december 26., csütörtök

Egy kis statisztika az elmúlt egy évről

Ma reggel - már korábban is volt eszemben - az a fantasztikus ötletem támadt, hogy megosztok veletek egy kis statisztikát. Méghozzá az elmúlt egy év statisztikáját. Ezt az oldalt alig egy éve hoztam létre, de így is van mit keresgélnem.

Oldalmegjelenítések száma (A sajátomat elrejtettem): 2980

Bejegyzések oldalmegjelenítése (TOP 3):
  1. 1230 Magyarországról
  2. 828 Egyesült Királyságból
  3. 524 Egyesült államok
Oldalmegjelenítések száma operációs rendszerenként (TOP 3):
  1. 2067 Windows (80%)
  2. 182 iPhone (7%)
  3. 140 Android (5%)
Legolvasottabb bejegyzés (kettő is ugyanannyi olvasóval zárt):
  1. Hamarosan újra otthon leszek... 88 oldalmegjelenítés
  2. Itthon 2. rész - Egy kis beszámoló... 88 oldalmegjelenítés
  3. Néhány szó a költözésekről 81 oldalmegjelenítés
Ezeken kívül még az jutott eszembe, hogy:
  1. Megközelítőleg 3000 mérföldet - ami 4827 kilométer - vezettem, amióta megvan az autóm (okt 25.)
  2. Jelenleg 376 napja tartózkodom Angliában
  3. Ez a 21. bejegyzésem ebben a blogban
  4. Mindösszesen 15 napot töltöttem Magyarországon
  5. 6 hónapja osztom meg a szobám egy nagyszerű hölggyel  (mertem volna mást írni :) )
  6. 5 hónapja vagyok Full Time-os (azaz nem ügynökségen keresztül dolgozom)
  7. 5 helyen laktam
  8. 5 alkalommal utaztam repülőgéppel
  9. 4 munkahelyen dolgoztam (ügynökségen keresztül)
  10. 3 ismertebb városban jártam: London, Boston és Nothingham
  11. 2 filmet néztem meg moziban (Hobbit - An Unexpected Journey és Thor: The Dark World)
  12. 2-szer utaztam haza Magyarországra
  13. 2 ügynökséghez regisztráltam be
  14. 2. karácsonyomat töltöm Angliában
  15. 1 autót vásároltam (Renault Megane Scenic)
Gondolom, ha megerőltetném a kis agytekervényeimet, akkor jutna még eszembe egy-két igazán érdekes dolog, de jelenleg csak ennyire telt tőlem.

További kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése