2013. január 2., szerda

Boldog Születésnapot Apu

Kezdésnek Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek, aki arra vetemedik, hogy a szabadidejében az én blogomat olvassa!

Most pedig egy kicsit belemászok az érzéseimbe, de nem kell senkinek megijednie, mert nem fogok itt kitárulkozni, de van egy-két dolog, amelyet jól esik kiadni - jelen esetben kiírni - magamból. Sajnos az elmúlt napokban apum állapota sokat rosszabbodott. A részleteket nem írom le, de azt elárulhatom, hogy iszonyatosan megviselt a dolog. Az idegeim jelen esetben is a penge élén táncolnak és nem tudok biztosra mondani semmit.

A tegnapi napról azért mégis szót kell ejtenem. Apummal beszéltem reggel, akinek a hangja szinte mindent elárult az állapotáról. Ismerem már eléggé ahhoz, hogy elég legyen hallanom és tudom, hogy nagyon nincs rendben valami. A fájdalmak már érezhetően kikészítik őt is, ami nála is komoly feszültséget okoz. Nem akar megbántani senkit, de sokkal feszültebben és néha bántón válaszol az embereknek, akiket iránta érdeklődnek és próbálnak segíteni neki. A lényeg, hogy tegnap Laci barátommal beszélt, hogy vigye be délután a kórházba, mert nem érzi jól magát. Délután - indulás előtt - még beszéltem is vele, amikor is két dolgot kívánt a születésnapja alkalmából, ami ma van, szóval innen kívánok neked Boldog Születésnapot, Apu! Az egyik az volt, hogy ma kapjak munkát, a másik pedig az, hogy kapjam meg a fizetésemet, amiről az előző bejegyzésemben leírtam, hogy mi történt. Most büszkén kijelenthetem, hogy apumnak mind a két kívánsága teljesült! A pénzt ma megkaptam, és egy igen hosszú interjú után holnap délután 3-ra megyek dolgozni és végre nem egy másik városba. Köszönöm neked, Apu!

Úgy döntöttem, hogy ma a Quest-nél kezdek, mert oda hívtak először. Kaptam egy nyolc oldalas nyomtatványt, ami egyben teszt is volt és a kötelező adatokat is meg kellett adnom. Ebben még segített nekem Zoli és Alex. Miután azt leadtam őket elküldték és kaptam egy új tesztet, ami három oldalas volt. Szerencsére annyi angoltudásom van, hogy komolyabb nehézség nélkül meg tudtam oldani. Igazából volt két szövegértés és egy szöveges faladat, ami matematikai feladat volt, de mindent betűvel írtak. Miután ez meg volt jött egy idősebb úriember, aki mint kiderült nagyon jó fej és tartott egy közel egy órás előadást a munkahely szabályairól és néhány alapvető dologról, amit tudnunk kell. Nem mindent értettem, de javát igen. Ezután megnéztünk egy 10-15 perces videót, majd miután megkérdezett minket - azt nem említettem, hogy hárman voltunk -, hogy van-e bármilyen kérdésünk a kezünkbe nyomott egy újabb tesztet. Az agyam már teljesen készen volt. Nem is tudom mikor kellett ennyire koncentrálnom legutóbb, de a lényeg az, hogy holnap délután háromtól dolgozok. Szóval ez egy jó dolog.

Az év utolsó napjai gyorsan elszálltak. A szilvesztert Zoliéknál töltöttem, tegnap pedig az idegesség és a fáradtság együttes elnyomása jellemezte a napomat. Szóval holnap ismét belevetem magam a munkába!

További kellemes estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése